Wikia

Men of War Wiki

Ciężki czołg Karl Thor

Komentarze2
4strony na
tej wiki

Ciężki czołg Karl Thor - czołg występujący w Men of War.

Men of WarEdytuj

OpisEdytuj

Jest to ciężki czołg. Posiada on główne działo o kalibrze 600 milimetrów. Jest bardzo powolny (jego współczynnik do prędkości wynosi cztery), ma za to dość gruby pancerz i do pełnej obsługi wymaga obsadzenia przez pięciu członków załogi.
Czołg ten posiada dwa typy:

  • „Thor” - malowanie w kolorze szarym, z napisem „Thor” na wieży;
  • „Odin” - malowanie w kolorze jasne khaki z napisem „Odin” na wieży.

Oba czołgi mają nazwę od skandynawskich bogów wojny.

W grzeEdytuj

W całej serii Men of War można spotkać tylko dwa ciężkie czołgi Karl Thor. Pojawiają się one w misji „Ostatni bastion”. Zostały one wysłane przez niemieckie dowództwo do zniszczenia sowieckiej baterii nabrzeżnej koło Sewastopola. Zniszczenie dwóch jednostek jest w misji celem dodatkowym. Wiktor Smirnow zapowiada, że poprosi dowództwo o rezerwy, by dostać się do czołgów. Istotnie, sztab daje graczowi w formie posiłków trzy czołgi: dwa T-34/76 i jeden T-26.
W trybie gry łatwej czołgi można jednak zniszczyć je działem, gdyż stoją na odsłoniętym polu. W trybie normalnym i trudnym jest to trudniejsze: czołg „Thor” znajduje się za skałą i trzeba do niego podejść, przebijając się przez co najmniej dwie linie niemieckich umocnień.
Jeżeli gracz nie podejmie się zadania zniszczenia czołgów, wstrzelą się one w baterię i ją zniszczą.

Więcej od Wikii

Losowa wiki